HABER ARAMA


Gelişmiş

EN ÇOK OKUNANLAR

SON YORUMLANANLAR


    Bilişim Teknolojileri Öğretmenleri ve Karşılaşılan Sorunlar

      10.11.2016

    İstanbul Aydın Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Bölümü öğrencileri “Türkiye'deki Bilişim Teknolojileri Öğretmenleri ve Dersine Genel Bir Bakış” konulu panelde bir araya geldi.

    Categorie  Kategori : PANEL
    Comments  Yorum : 0
    Reading  Okuma : 1192

    Share |

    12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

    İAÜ Florya Yerleşkesi D Blok Mavi Salon'da gerçekleşen panel, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği bölüm öğretim üyesi Prof. Dr. Özge Kelleci ve bölüm öğrencilerinin sunumuyla gerçekleşti. Panelde Bilişim Teknolojileri dersi öğretmeni olduktan sonra nelerin nasıl yapılması gerektiği ve nelerin yapılamadığını konusu işlendi.

    Panelin amacının “Bilişim Teknolojileri Öğretmenleri”nin  yaşadıkları problemlere çözüm bulmak olduğu söyleyen öğrenciler panelin ilk bölümünde “Bilişim Teknolojileri Dersi Mevzuatı ve Dersin İşlenişi” hakkında  bilgiler verdiler.

    Bilişim Teknolojileri dersi için derslerde kullanılabilecek bir kitap bulunmadığından söz eden öğrenciler, bu nedenle öğretmenlere fazlasıyla görev yüklendiğinden şikayetçi olduklarını dile getirdiler.

    Bu ders için uygulamalı sınavların olması gerekliliği üzerinde de duran öğrenciler kalabalık ve teknik altyapı yetersizliğinden dolayı yazılı sınavların tercih edildiği de vurguladılar.

    Panelin ikinci bölümünde “Bilişim Teknolojileri Dersi Mevzuatı ve Dersin İşlenişi” hakkında konuşan öğrenciler öğrretmenlerin deneyimsiz olduğunu vurguladılar. Özel okullarda öğretmen olanlarla devlet okulunda öğretmen olanlar arasında çok büyük fark yaşandığı belirtildiği panelde özel okullarda bilişim teknolojileri öğretmenine kendi görevi dışında “teknoloji sınıflarında arıza tespiti yapmak”, “okulun web sitesini güncellemek” gibi görevler verildiğini söylediler. Paneli dinleyen öğretmen adaylarıysa bu görevlere mecbur olmadıkları konusunda uyardılar.

    Son olarak paneli izleyen öğretmenler öğrencilere, daha farklı tekniklerin kullanılması gerekliliği ve beyin jimnastiği çalışmalarıyla bu dersin daha iyi işlenebileceği tüyosunu verdiler.



    Haber: Demet Gedik (İAHA)

    Yazdırılabilir Sayfa Sayfayı Yazdır | Word'e Aktar Worde Aktar | Tavsiye Et Arkadaşına Gönder | Yorum Yaz Yorum Ekle

    PANEL

    En Çok Okunanlar




    Toplam Ziyaretçi : 
    Aktif Ziyaretçi : 

    18984368
    135
       

      Son Ziyaret :  22.02.2020 14:47