HABER ARAMA


Gelişmiş

EN ÇOK OKUNANLAR

SON YORUMLANANLAR


    Yrd.Doç.Dr.Cihan Becan'ın Yeni Kitabı

      15.09.2015

    İstanbul Aydın Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programında görev yapan öğretim üyelerinden Yrd. Doç. Dr. Cihan Becan'ın yeni kitabı yayınlandı.

    Categorie  Kategori : ABMYO
    Comments  Yorum : 0
    Reading  Okuma : 2010

    Share |

    12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto


    İstanbul Aydın Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programında görev yapan öğretim üyelerinden Yrd. Doç. Dr. Cihan Becan'ın “Reklamları Ters Yüz Etmek: Korku Politikası Üzerinden Anti Ütopik Bir Bakış” isimli kitabı Eğitim Kitabevi tarafından yayınlandı.

    Reklam ideolojisinin anti ütopik evrenin gelişimine katkısı nedir?, Reklamlarda kullanılan mesaj çekicilikleri anti ütopik işlevin sağlanmasında nasıl bir rol oynamaktadır?, Korku politikası, reklamlar aracılığıyla tüketiciler üzerinde nasıl işlenmektedir?, Bir denetim mekanizması olarak reklamlar beyinlerimizi nasıl etkilemektedir? Bütün bu soruların cevabını reklam-tüketim-hegemonya ilişkisini anti ütopik bağlamda betimleyici ve çözümleyici yöntemle sorgulayan bu kitapta bulmak mümkündür.

    Reklam sektörüne hem bilimsel hem de eleştirel yönde katkı sunmayı amaçlayan kitap, akademisyenlerin yanı sıra, iletişim fakültesinde ve yüksek lisans seviyesinde öğrenim gören öğrencilere, reklama ilgi duyan ve sektörde çalışan herkese hitap ediyor.



    Yazdırılabilir Sayfa Sayfayı Yazdır | Word'e Aktar Worde Aktar | Tavsiye Et Arkadaşına Gönder | Yorum Yaz Yorum Ekle

    ABMYO

    En Çok Okunanlar




    Toplam Ziyaretçi : 
    Aktif Ziyaretçi : 

    19646894
    40
       

      Son Ziyaret :  26.09.2020 04:19